Hårskumskrig i strumplästen



Imorgon ska jag uppsöka närmaste återvinningsstation och slänga skräp.
Tjoho.

Idag har jag träffat världens bästa kusiner. :)
En utav dom blev chockad när jag kom, trodde det var zoo polisen och sprang och gömde sig under bordet. Sen låtsades jag leta ett tag efter honom, lyfte sedan på bordsduken och gav honom ett leende.
Han hade tydligen kallat min far för " Den lille tjocke farbrorn " idag... hahaha. Höll på att skratta ihjäl mig när jag hörde det. Han menar ju inget illa och förstår inte att det kan uppfattas som elakt.

När vi sedan satt och pratade vid bordet somnade farfar... och när de skulle gå hade jag och mamma hårskums krig med kusinerna plus deras far vilket resulterade att jag sprang ut i strumplästen.
Farfar tittade ganska konstigt på mig, men min kusin tyckte jag skulle komma ihåg att spreja honom randig i håret nästa gång han kom på besök också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback