Brunch



Tacopaj till frukost. Känns nyttigt.
Inatt har jag haft två drömmar.
I den ena drömmen var jag tvångsinblandad i något gäng och så kom ett annat gäng på besök och så blev det skottlossning. Så jag tog skydd genom att hålla upp gitarren som en sköld och sprang för livet.

I den andra åkte jag buss... och den körde  av vägen och ner i ett dike och det var väl precis så att den inte voltade. Så jag och någon till var de som fick ut alla ur bussen och alla klarade sig. Vi var hela tiden rädda att bussen skulle börja brinna och explodera men trotsade vår rädsla och gick in i bussen gång på gång för att hämta ut våra medresenärer. De var i svår chock och man fick verkligen dra ut dom ur bussen, den enda som det var extra kämpigt att få ut var chauffören som var djupt deprimerad över vad han ställt till med och villle att vi skulle lämna honom där. Jag kommer faktiskt inte ihåg om vi fick ut honom för jag vaknade och var sjukt kissnödig.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Åh vad gott med paj : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback