I en brummande vagga



Torsdag idag, redan!!! 

Idag har jag inte spillt ut kaffe... men min morgon började med två timmars snooze.
Imorgon går det absolut inte för sig att snooza kan jag meddela.
Jag ska faktiskt på massage kl. 10.00
Jag har aldrig varit på massage men alla som gått Milta med mig vet att jag tjatade om massage hela året...  "Kan vi inte gå på massage allihopa... kanske åka till ett Spa eller så??????" 
Det blev inget Spa den här gången... men massage! 

Igår fick syster Taxi rycka ut. 
Mamma ringde.
Lillebror hade cyklat till några kompisar och stannat lite längre än han tänkt och det var en bit att cykla (Men det var ju ändå så att han INTE befann sig i en annan världsdel!! ) och pappa hade ställt bilen vid buss stationen, Caroline råkade ha extranyckeln... 
"KAN DU HÄMTA HONOM????????!!!!!!!!!!!"
Plötsligt greps jag av en känsla av att inte ha flyttat hemifrån.  
Men eftersom jag inte hunnit gå och lägga mig så gjorde jag det.
Det händer något när två personer åker bil tillsammans.
Känslan blir enorm och man kan prata om allt.
"Du och jag mot världen" känsla.
Så vi åkte en liten extra sväng och jag berättade om snooze incidenten. Vi skrattade tills vi dog. Nästan...
Sen var jag hemma hos familjen en stund, vilket var ett misstag. Jag skulle släppt av honom och åkt hem och behållt känslan.
När jag varit där bara några minuter så var förtrollningen definitivt bruten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback