Teafton.



Jag har fått ta över en "sparkdräkt" i plysch som min mamma hade när hon var i min ålder.
Den är grymt skön och man ser ganska så slimm ut i den. Så den har jag på mig nu.

Inatt borde jag sova gott för jag är otroligt trött, fick en grym huvudvärk för en stund sen. Zara har varit här och vi drack te och åt muffins, väldigt trevligt. Men jag har varit igång hela veckan och när jag väl satte mig ner och slappnade av så blev jag så trött. Ska strax gå och lägga mig.

Även idag har jag varit hos marcus och lekt med ljud, otroligt kul.
Har också haft musik med förskole elever idag, det gick mindre bra. Men det är en helt annan historia som är för lång för att skriva nu innan jag hinner somna.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback