Intensiv dag!




Nu har jag varit på äventyr igen, jag kan avslöja att jag inte blev det minsta överraskad när ett tåg framför oss gick sönder, tio minuter från karlstad där jag skulle byta tåg mot hallsberg. Istället för att fixa ersättningsbuss till oss som skulle vidare från karlstad så fick vi vänta i en timme. Det gjorde att jag kom hem klockan halv sju på fredagmorgon istället för klockan tolv, torsdag natt.
Otrevliga konduktörer.. dålig info...
Men!!!! Träffade grymt roliga människor på tåget.
Magiska möten och konstiga sammanträffanden!
Träffade en dam, som jag pratat i telefon med men aldrig träffat på riktigt... hennes son behöver musikterapi. Rätt vad det var så kom det fram att jag läste till musikterapeut. "Heter du Caroline...?"
Sånt händer ju inte!
Träffade dessutom ett par från Arvika som bjöd in mig på kaffe nästa gång jag är där... dom gav mig också viktiga upplysningar om lyxvillan som byggts precis vid musikhögskolan. Tydligen finns det 72 spotlights i badrummet...  
Jag träffade också en otroligt trevlig läkarstudent när jag satt och väntade mellan 23 och 01 i Norrköping.
När jag tänker tillbaka  på resan så ryser jag lite, den känns inte verklig.

Måndagen har varit intensiv som vanligt.


Imorgon blir det samma visa. Det blir mycket... " Jag ska snaaaaart flytta, jag ska snaaaart flytta ... "

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Rainbow

Du lever ett spännande liv du =)

PS: Nej sånt händer inte juh. Coolt.

2007-02-20 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback