Förslappning



En kopp varm choklad, ljuvligt!
Det händer något med mig när jag åker hem till mor och far.
Caroline blir förslappad!!! Inte förstoppad... förslappad!
Jag kan omöjligt ta mig därifrån. Tänkte... " Jag ska inte sova över den här gången också!!!!!!!!!!"
Sen börjar man kolla på film med lillebror... och så är det kört.
Hade tänkt  åka hem till mig vid åtta tiden idag.
Nu är klockan halv fem och jag har precis kommit hem.... !!!!!!!!
Det kändes mycket viktigare att titta på Tre kronor, en dokumentär om geni barn, The weakest link (Jag undrar vart de hittat programledaren... ),  Providence... och slutet av en film där en mamma dör...  dessutom skulle precis "Book of stars" börja när jag verkligen var tvungen att åka. Ååååååååååååååååh. Bra film.
Men nu är jag hemma igen.

Min bror åt upp fyra av mina hallongrottor igår och det gick undan... tar det som bra betyg.

Något annat spännande som hänt är att min crash cymbal fått vara med i en musikvideo... !
Mhm, imponerande att jag äger en. I know!
Men ska man bli FMT terapeut måste man ha den formen utav utrustning. :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback