Ingenting alls.



Nu har jag exakt fem timmar och trettiofem minuter på mig att göra färdigt skoluppgifterna.
Åh, jag måste göra något åt min plugg-störning eller vad man ska kalla det.
Den börjar bli ett allvarligt problem.
Tror jag ska lägga fram ett förslag att man kan använda mig som försökskanin när vi träffas i klassen. Musikterapi... det kanske funkar på normalstörda också. hähähäääääääää.

Klockan är halv fyra.
Jag är sur, fullproppad utav salta karameller och grymt törstig. Dessutom är det kallt på golvet och min ena fot har somnat!
Klockan nio ska jag vara på vårt kontor pigg, alert och lyckats skaffa mig en känsla av att det kommer bli en bra dag.
Klockan elva är det möte och då måste jag vara så pass redig i huvudet att jag inte spiller ut kaffe över bordet som jag gjorde sist.
Efter mötet kommer jag antagligen gå hem och sova några timmar innan det är dags att jobba igen, sen ska jag iväg och spela på kvällen.
Underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback