Göteborg



Tillbaka i skogen efter några omtumlande dagar i Göteborg.
Var på kurs torsdag och fredag, "Manuella förflyttningar".
För er som inte vet jobbar jag som assistent en dag i veckan, så det var jag och min brukares mamma som åkte till Göteborg. Vi bodde på hotell... med "inspiration från naturen" tydligen. Vi hittade en grusplan där de hade placerat ut kanske tio krukpalmer. Eller så kanske det var blommorna på gardinerna de menade.
Alla tavlor med storstadsmotiv kan det inte varit.
Men att få åka spårvagn och vistas i Göteborg gör mig glad, vi gick runt på (i?) Haga och jag fick äntligen kika in i Kalebassis fönster. Djembetrummor, afrikanska möbler och tyger överallt. Inte fel, inte fel!

Helgen spenderades med Markus och hans galna katt Mumriken. :)

Det är lite rörigt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback