utkast


Jag har börjat på en teaterkurs, det är ganska läskigt.
Man kastas ut i övningar där man ska leka vampyr och improvisera kring ett manus.
Jag vet att det är bra för mig, våga släppa loss lite.
Inte alltid bara göra sånt man kan.
Det är en blandad grupp, jag och min vän Anna är yngst.
Igår hamnade jag i samma grupp som en jättehärlig äldre dam, hon har inga hämningar alls och därför valde hon igår att hon skulle vara en älvpärla. För er som inte vad en älvpärla är så är det tårar från människor.
"blubb blubb, squaaashh squaash" lät hon... hon skulle inte bara vara en älvpärla utan också vara en älvpärla som spricker.
Det här var så härligt :)
Hon satt där på en stol... "blubb blubb, squaaash" Jättesöt var hon!

Efteråt skulle jag och anna hämta hennes son, jag fick köra annas pojkväns bil.
Upptäckte efter en lång stund att ojsan... inte så bra att köra på parkeringsljus. Heehe.
Ni får gärna skratta, vi gapskrattade.

I övrigt är livet lite grått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback