En klassiker från förr



Prova på dagen resulterade i nio besökare... varav fem tillhörde målgruppen.
Min chef : " Ja, det hade ju inte gjort något om det hade kommit NÅGRA fler " .
 Men jag fick ha musik med fem personer iallafall.... varav två tillhörde målgruppen. Assistenterna de hade med sig verkade vara bra men det är nästan alltid samma reaktion..." Ska jag vara med... ? " och så tycker de det är lite pinsamt att ex. vara en moped, bil eller cykel som ingick i mitt program. Hehehehehe.
All cred till Evil som lärt mig så många bra sånger!!!
Det var även en kille som hade med sig en kasettbandare, så nu är jag förevigad på kasettband. I en tonart som inte passar mig någonstans...
Dagen blev ändå kul, för mina kollegor är ganska roliga att umgås med. Och enligt en utav dom är jag lika duktig som hans föräldrar på datorer. Tss, skitsnack säger jag!!!!!!!

Cirkellistorna har fortfarande inte kommit in... och disken är ännu större. hrm

Jag kom hem vid halv fem och så åt jag och sen gick jag och vilade lite. Sov lite till och från, mamma ringde... maria ringde... sov lite till och så ringde per. Så jag passade på att fråga vad klockan var... "Den är halv tolv" .... VA???!!!!!
Jag hade faktiskt tänkt diska när jag vilat en stund... hrm. Det får bli imorgon.

Att "vila lite" är en klassiker från förr. Blev väldigt mycket "vila lite" när jag gick på gymnasiet och man vaknade alltid för sent och så hann man inte med det man skulle den dagen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback