Tisdagsbestyr

Idag hade jag tänkt gå upp klockan åtta, brygga te och bre smörgås och avnjuta min frukost ute i skogen. Efter det var planen att plugga.

Klockan ringde kl. 8.00 (hade lagt den en bit iväg för att jag skulle tvingas gå upp och på så sätt vakna till så jag inte föll in i snoozens onda cirkel ) , Caroline tittar ut genom fönstret och det regnar. Så hon kryper ner i sängen, trycker på snooze och somnar om. Sedan måste jag snoozat ett bra tag för jag kom inte upp ur sängen förrens halv tolv. Sen var hela dagen förstörd.

Men dagen slutade iallafall bra för vi hade musikcafé med kören jag leder och det blev så himla bra!

Kändes skitbra.


För övrigt köpte  jag en vit ukelele i helgen, så nu ska jag bara lära mig spela på den också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback