Hej Jennifer!



Eftersom vår kommunikation sker härigenom ska du nu få en lägesrapport:

För en stund sen blev jag färdig med en skoluppgift och eftersom jag inte har nåt internet hemma än så slängde jag mig på cykeln och cyklade till skolan. Satt där utanför med datorn i knäet på en fuktig bänk och försökte hitta vart det var bäst signalstyrka. Det gick skitdåligt faktiskt.
Eftersom eleverna här övar hela nätterna kom det snart två som skulle in i skolan som jag smet in efter.
Inomhus gick det mycket bättre och fick en uppgiften i tid för en gångs skull.
Just nu sitter jag och lyssnar på fiol,dragspel,sax och fotstampande från puben! Väldans trevlich!

Imorgon ska det handlas scenkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback