Gästabud

image8

Per var och hälsade på mig och vi gick på konsert.
Josef och Erika spelade på Musikhögskolan, till min stora glädje!
Har aldrig sett dom live innan men lyssnat VÄLDIGT ofta på deras debutalbum.
Ja, det var helt otroligt bra!

Per roade sig med att ta kort för jag tror inte han uppskattade musiken så värst.... Paret som satt framför honom började efter många "KLICK!!!!!!!!" skruva på sig och kasta irriterade blickar på honom.


image9

Det blev en del te också.


image10

Den  här konserten skulle jag velat gå på, men jag var och jobbade då.

image11

Utsikten i Arvika, jag vågade tillslut gå högst upp i tornet. 

                    




                                                               image12
                            




Nu tänkte jag försöka handla lite julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback