Produktiva jag




                                                 


Försöker förstå hur jag ska ta mig till hembygdsgille stugan och känner mig ungefär som på bilden.
Verkar som att jag får gå en ganska bra bit. Släpandes på min djembe.

"Åk mer kollektivtrafik!!" Mm, fixa bra förbindelser då.


Idag har jag sovit länge, druckit kaffe och spelat bas. 
Ikväll är det projektmöte...  Jag tycker det är lagom :)

David bygger hönshus, gör salvor, lagar julbord och förbereder flytt...  och jag spelar bas. Hm.
Man känner sig alltid så produktiv bredvid honom.

Nu ska jag tina lite gårdagens. 

Tjingeling

 


Kommentarer
Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback