Freaking awesome


Idag har jag köpt en bas
En sån här...
http://www.soundslive.co.uk/product~name~Yamaha-BB614---Yellow-Natural~ID~3873.asp

Killarna på Musikbörsen fick leta en bra stund inne på lagret för att hitta den.
De byggde tydligen om och allt var en himla röra.
Och det var ju tur att de stämde den åt mig... eftersom jag inte kan det själv. Hrm.
Jag har ju faktiskt bara spelat bas sen gymnasiet.
Men det kunde ju inte dom veta... och det är väldigt tråkigt att jag tänker att de inte stämt den åt mig om jag varit en kille.

Jag var på konsert ikväll.

Åkte till fel kyrka. Tyckte det var lite väl folktomt... "Fel dag??" .

Nä...  Bara fel plats. Senil? Dement?


Sen blev det kaffe vid fiskhamnscaféet. Väldans trevligt. :)


Och nu är jag jättetrött.

Ledig imorgon, förutom att jag och Emma ska spela in. Hoho.

Klarinett, triangel och djembe... låter inte det som en bra kombination kanske?
Fast Martin, vår kära triangelspelande kamrat. Han dyker varken upp till rep eller inspelning.
Men eftersom vi bestämt att man inte kan hoppa av bandet så... vi får väl behålla honom.








Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är grymt laddad inför imorgon! Synd bara att Martin "jobbar" och inte lär dyka upp. Vem fan jobbar när man ska spela in? Den pojken lär ju behöva se över sina prioriteringar här i livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback