Den perfekta mixen



Igår var jag i Malmö och shoppade loss, det var fantastiskt kul.
Någon fick bra lön sist och kände att denna någon kunde spendera lite mer än vanligt!!!
Och det kändes lyxigt och exklusivt att bege sig ända till Malmö också!
Det var en jättebra dag... blandningen av att åka tåg , espresso house, shopping, sol, regn, Malmö, Maria... den var superb!
När jag kom hem på kvällen kollade jag min mejl och ser att jag fått lägenheten jag var och tittade på i Arvika!
Vilken dag!

En sydamerikansk man kom och började prata med mig när jag satt och väntade på Maria utanför en affär.
Det började med att han uttryckte sin frustration över att kvinnor ALLTID kommer försent.
Vi pratade musik... dans, han berättade att han dansade Salsa... och hur viktigt det är att musiken är rotad i hela kroppen så att dansen också blir ett instrument.

Sen pratade han om att när tid blir poesi så uppstår musik.

Han tyckte också jag skulle öva första hjälpen på honom, frågade om jag tyckte om kyssar ... om jag hade pojkvän. "nej, det har jag icke!!" " är du svår att leva tillsammans med? "

ehm... självklart inte.
Men det kändes trots allt som ett trevligt samtal.


Kommentarer
Postat av: elvalina

det är då de vita lögnerna (drömmarna) är tillåtna
"ja, jag har fästman och vi är såååå lyckliga!!! Härom dagen överraskade han mig med blommor och vi planerar att snart skaffa hus, hund, husvagn och barn Hur har du det själv?"

2007-06-04 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback