Imorgon börjar allvaret


Imorgon börjar sommarjobbet, jag vet inte vad jag ska säga om det.
Jag vet bara att jag inte är så pepp på att jobba hela sommaren.

Ät aldrig stekt saltsill, jag var så sugen på stektsill och potatismos... så hade de bara stekt saltsill. Den kanske ska smaka som att man tappat saltkaret i stekpannan, vad vet jag.
Till råga på allt är jag kaffesugen som ett djur och vi har ingen mjölk. 

I helgen träffade jag mina fina kusiner, en utav dom hade tagit med sin blockflöjt för han ville spela för mig. Han berättade en ganska intressant sak för mig... tydligen så är det på det viset att han styr vädret med sin blockflöjt, han har spelat så det blev vind sa han... 

Jag säger som Sandra: Jag tror jag ska bli design.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback