Student tider.



Idag skrattade jag högt åt mig själv.
Vi ska åka till Tyskland om en vecka med Alarm och jag letade upp mitt pass igår... fick en chock! Jag var helt säker på att sist jag gjorde ett pass så var det inget tillfälligt pass, utan ett som skulle vara i tio år.
"MAMMAAAAA, mitt pass har gått uuuut!!!!!!!!!!!!!! Jag kommer aldrig hinna fixa ett nytt i tid!!!"
Så idag begav jag mig till polisstationen för att fixa ett nytt pass...
"Jaaa, jag vet inte om du kommer hinna få det! Det är LITE sent ute!!"
Lalala, satt och skämdes i stolen.
"jaja, vi får väl chansa..."
Räckte över min legetimation... hon slår in mitt födelsdatum, sista fyra siffrorna...
" Men du har ju ett pass redan!!!"
Så mitt i stressen hade jag kollat fel... det gick inte ut  15:e april 05 utan , 5:e april 2015.

Igår tog min kusin studenten, hans lillebror är för rolig... 
Lillebror hade fått så mycket beröm för att han var så stilig i sin skjorta. Så när alla tjejerna satt och skrek i sina ekipage så sa han: Dom skriker för att jag är så snygg idag!!!!
Han tyckte att jag också var snygg... då blev jag glad. :)

Min bror tar studenten nästa vecka, så det är bakning på gång i vårt hus.
Jag gjorde hallongrottor igår,  dom blev tyvärr jättefula.
Men mamma är tydligen blind... " det är väl INGET fel på dom gumman!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback