En riktig säng!



Jag har flyttat in i datarummet och sover i en riktig säng!!!!! :)
Det är lyx!

Jag har försökt skapa lite musik, men att skriva färdigt något är otroligt svårt. Man vill inte släppa iväg det, eller rättare sagt säga: Nu är det klart! För det blir det inte... det blir det aldrig. Och att veta att man alltid kan finslipa/ändra gör att jag omöjligt kan komma till beslutet att nu är jag färdig. Det borde underlätta att tänka " Nu är jag färdig med den här versionen... " Det känns ändå för definitivt.
Igår var jag på högskolan och försökte "hjälpa" marcus med att göra musik till ett spel. Gode värld, höll på att avlida när han använde introlåten till Quake som mall.
Men Marcus spelade in lite metalriff med mördardist och så programmerade vi trummorna tillsammans... Men jag kunde nog stannat hemma och varit till lika stor hjälp. Marcus sprang iväg på föreläsning och jag tog chansen att leka lite med Reason all by myself. Man kan väl säga att det kreativiteten flödade lite mer då.
Så nån gång får jag införskaffa ett ljudkort och klaviatur.
Det är mycket som ska köpas så jag vet inte vart jag ska börja faktiskt.

1. Musikterapi instrument
2. Cykel
3. Bas
4. Djembe
5. Ljudkort + synth

Egentligen borde första prioritet bli en cykel, det kommer jag behöva. 
Det är mycket med det jordliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback