Emma är min idol!



Jag undrar vart den här dagen tog vägen!
Klockan är redan halv sju. Jag har inte ens ätit en ordentlig middag. Bara fil och müsli.
Vaknade rätt tidigt idag, halv nio. Steg upp och duschade, pluggade lite, spelade gitarr och sen for jag in till stan på ett möte, som tog mycket längre tid än vad jag trott. Efter det handlade jag lite mat, kom hem vid fyra. Ringde ett samtal och kom på: Jag måste beställa videokameraaaaaaaaaaa!!!! Praktiken ska förevigas. Känns läskigt att höra och se sig själv ... iiiiih.
Men det är bara att försöka försonas med detta faktum. Eh.

Idag blev jag förvånad över att tekniken inte utvecklats så man kan ha nån slags kombinerad USB och firewire kabel. Det vore väl nåt för oss som inte har firewire ingång på våra datorer.
 Nä, istället fick jag köpa nåt ... annat som min datarådgivare Emma rekommenderade.
Emma är min idol, lätt!


Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm... man kanske borde ta ut konsultarvode snart?

2007-09-04 @ 18:34:15
Postat av: Emma

hmmm... man kanske borde ta ut konsultarvode snart?

2007-09-04 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback