En pluggkojja


Jag och en vän kläckte världens idé igår och den ska prövas på fredag!
Jag låg under täcket och pratade i telefon, mitt påslakan är prickigt och det blir så mysigt när man ligger därunder och sänglampan lyser på alla prickarna.
Vi började prata om kojor och att man borde se till att bygga nån en dag...  och då kom lösningen på mina pluggproblem... man bygger en kojja över matbordet, slänger dit massa kuddar och filtar, fixar gott fika, drar dit alla böckerna och sen borde det bli mycket roligare att plugga.
Jag tyckte det var genialiskt.

Kommentarer
Postat av: chrisse

haha! nej men vad fyndigt. hade jag pluggat hade jag lätt gjort en sån koja =)

träningsnarkoman säge hon? haha,ja kanske =D nu när man ser itsi bitsy resultat börjar det bli lite skojigare! =)
annars är det bra, jobbar med ett jobb jag hatar. suck. allt bra med dig? hur går studierna?

kram! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback