Min helg



Idag är det helg.
Har haft en fullspäckad vecka då jag fick hoppa in som vikarie på särskolan mån till tors.
Mycket mys och sitta i knäet men också några situationer som är helt åt det andra hållet.
Igår så gungade vi mest när det var utedags, det var en sån där gunga man kan sitta många i. Vi låtsades att vi satt i en båt och att det fanns skatter i havet. Vi gömde en del utav skatterna i en annan gunga men vissa kunde man handla precis vad man ville för. Jag köpte en gitarr och ett trumset. Plötsligt hittade den mest fantasirika killen i klassen en magisk dryck som gjorde att man förvandlades till en fisk! Själv förvandlades han till ett par glasögon.
Märkligt märkligt, men konstigare saker har väl hänt?
När man jobbat både dagtid och kvällstid är det rätt gött att ha fredagen fri, det var så skönt att jag var tvungen att baka en kladdkaka till dess ära. Hittade hallon i frysen som jag hade till.
I helgen blir det mera jobb, blä för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback