Måndagslyx



I helgen har det målats minsann. Jag och tjejerna målade om replokalen, svart och röd.

Det blev ett lyft så att säga. Idag drog de dit ljusslingor och det har utlovats rökelser och levande ljus... det är kul när det blir viktigt att ha det mysigt när man repar. Jag känner att man färdas tillbaka till gymnasiet och källaren på café månen. Endast belysning från en julgransslinga och gunget av "I will survive" i reaggae tappning. Those were the days... 

Jag unnade mig lyx idag, mitt sista band fick repa själva.
Men energin börjar komma tillbaka, tror det har att göra med handledningen i torsdags.
Chefen tyckte jag såg piggare ut idag än förra veckan.

Igår påbörjade jag min städning.
Idag har jag städat mitt skrivbord och rensat ut lite ännu fler onödiga papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback