Compact living


Jag har vissa mål med min sommar.
En del utav dom görs endast möjligt genom det där tråkiga men ibland oundvikliga.... pengar!
Jag vill köpa congas och en ny kamera!

Igår var jag och tittade på mitt rum i kollektivet. Det var ju lite mindre än vad jag trodde :)
Ungefär lika stort som mitt sovrum i min förra lägenhet.
Jag fick nästan lite panik när jag insåg att jag tackat ja till ett boende som inte kändes roligt att flytta till.
Jag kände mig inte glad när jag åkte därifrån med nyckeln till mitt nya rum i väskan...
Inte nån var hemma utav de som bor där men jag hoppas på trevligt folk.

På onsdag åker jag neråt Blekinge igen :)
Jag ser fram emot det! Jag saknar min familj litegrann och alla vänner.
Nu börjar det bli svalt nog att hiva i sig en kopp kaffe ;)











Kommentarer
Postat av: älvan

Tingshuset har stora rum!

2008-06-07 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback