What to doooo?



Grattis Jennifer till din Gretsch!
Är själv lite sugen på en elgitarr, men har börjat samla studiogrejer istället.
I veckan har det snurrat mycket tankar i mitt huvud.
Allt skulle kunna samlas under samma kategori : HÖSTEN.
Att jobba och plugga funkar inte så bra och snart är det examensarbete.
Jag kan inte flytta (och vill inte) för då är min praktik helt bortkastad och det påverkar såklart examensarbetet.
Alltså, jobba mindre. Vad kan och vill jag stryka? Gah.
Vart ska jag bo? Finns en liten stuga utan rinnande vatten och toalett på en kompis farmors tomt, får givetvis tillgång till hennes toalett. Den ligger en bit utanför stan, då måste jag ha en bil. Med min lön är det ingen bra lösning.

Ska man satsa på att endast studera, välja nån liten kurs till?
Funderade på att söka till folkhögskolans folkmusik inriktning med instrument slagverk.
Men det är inte realistiskt att tro att jag skulle komma in på en linje med så bra rykte efter ett halvårs djembespelande. Men det är något jag vill göra efter jag är klar med utbildningen.
Det jag vet är att jag inte vill stressa mer eller flänga runt på olika ställen och släpa på instrument.


Har även haft tenta i veckan och det gick vägen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback