Måndag



Måndagsmorgon.
Min favoritdag, inte.
Sitter och hivar i mig kaffe för att vakna.
Det är svårt.

Vad spelar man på en  julfest där det kommer ca 30 pers från pensionärsförbundet?
Johan tyckte jag skulle spela Taube. Men jag vet inte det jag.

Inatt har jag sovit på soffan. Det var inte ett dugg bekvämt.
Drömde att massa folk gnällde och tyckte jag hade det kallt i min lägenhet.
Efter mycket tjat blev jag tillslut skitsur och gick på toaletten. Sen öppnar någon toalettdörren och in strömmar det folk som vill berätta hur mycket de tycker om mig. Gav mig gåvor och sånt... och där satt jag på min tron med byxorna neddragna. Fick också ett visitkort från en frisör som sa att jag gärna fick prata med henne. Och vi bestämde tid... nu på torsdag kl. tio.
Ibland förstår man inte mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback