Kökslampan



Efter en kommentar om kökslampan av min vän Evil vill jag bara säga att SJÄLVKLART vet jag att man kan dra en kabel, hänga en krok över bordet och sätta lampan där.
Det hängde redan en krok i taket över bordet, problemet var att den inte satt fast när man drog i den.
Det var mest det som gjorde mig så irriterad, det finns massa såna "fuskbyggen" i den här lägenheten.
Eftersom vi inte visste vad som fanns ovanför takskivan ska jag ringa till hyresvärden och så får de borra fast kroken så den sitter.
Det är alltid så när man ska sätta upp en lampa här, massa förarbete.
Och vem kom på den brillianta idéen att ha tapeter i hela badrummet, inklusive i duschen... utan någon fläkt. Bra där.


Idag hade jag tänkt gå upp halvåtta, snoosade till halv tio så nu har jag bråttom.
Jag visste att jag var tvungen att gå upp, men sket uppenbarligen i det.
Otroligt dumt.


Kör idag, uäh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback