Resväska.



Imorgon bär det av till den stora staden Arvika... igen!!!!
Hinner inte riktigt landa mellan gångerna.

Idag tyckte jag inte om mitt jobb... fast det artade sig bra på kvällen tack vare kvällsgruppen. De är underbara och vet nog inte hur mycket de förgyller mitt liv. =)
Man kan nästan ta på den förväntan och spänning som ligger i luften innan vi drar igår... under kvällen är det bara massa leenden och sång. Fast man får INTE glömma kaffet, det är superviktigt.
"Kaffe utan grädde, det är som... "
Jag ser att musiken gör dom gott... =)

Är det porrigt att ha en röd lampa i sovrummet?
Jag har hängt upp en jättefin röd kinesisk "lykta" i tyg nämligen...

Kommentarer
Postat av: anna

din lilla porris! ja en röd lampa är jätte porrigt!

2006-11-14 @ 16:07:15
Postat av: evil

Jag hoppas det är riktigt grymt porrigt!!! ...eftersom hag har en likadan själv :)

2006-11-15 @ 18:09:51
Postat av: Anonym

jag hoppas det är grymt porrigt!!! ...eftersom jag har en likadan själv :)

2006-11-15 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback