Pirr pirr pirr



Idag har jag  vaknat med pirr i magen och jag är inte kär!
Tänk att det går ändå!
Jag är vaken och jag möter denna dag med stor förväntan, och med kolsyra bubblande från magen enda ner till tårna!
Woho!

Jag sitter och skrattar för mig själv nu eftersom jag har SJUKT mycket saker jag måste göra idag!
Och det är alltid likadant, man sparar det till sista dagen. Men istället för att bli arg på mig själv den här gången så skrattar jag och ger mig själv en kram och säger att det ordnar sig Caroline!

Imorgon bär det av till Arvika igen! Kommer bli underbart kul! Vi ska bo i en stuga på en camping, det tar en stund att gå till skolan därifrån men det gör inget alls!

Jag tänker inte skriva en lista på alla saker jag måste göra idag, det finns risk för att jag tappar mitt goda humör då. Så jag avslutar här och så är det bra med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback