Technoguy



Min granne har lyssnat på techno hela eftermiddagen, ganska högt. Snart går jag upp och biter honom i tårna tror jag. Hörde precis hans kompisar komma upp i trappen också... så nu lär det vara röjj där enda tills det blir utgång för deras del.

Veckan i Arvika var verkligen super!
Djembetrummor, nyckelharpa och fiol om kvällarna i en timmerstuga... och på dagarna jättebra föreläsningar i skolan. Vi har fått våra noter till terapiarbetet nu... så vi har provat på varandra... tänk att jag ska  bli terapeut! Det kändes proffsigt när man satt där vid pianot och spelade koder och flyttade runt trummorna ... hehe.

Jag funderar på att gå och hyra en film ikväll. Mitt besök uteblev.

Nu ringde telefonen..jag får besök iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback