The office



På kontoret.
Jag måste faktiskt säga det en gång till, för det låter rätt proffsigt... "Jag är på kontoret!"

Tittade på The office igår, engelska versionen.  Fruktansvärt roligt, pinsamt... ja ni förstår känslan.
Var också hemma hos Emma och drack några koppar te och åt vegankanelbullar samt några fikon. :)
Hon är duktig på att baka den där emma, dom var väldigt goda.

Nu började skrivaren prata med mig... blir alltid så nervös när den låter massa när den inte ska det. "kallibrerar " stod det på displayen. Vad nu det innebär...  Men som en vän nyss skrev: Bättre det än om det hade stått  "tar en rökpaus" ...  ja, jag kan bara hålla med. Hade det inträffat hade jag flytt i paniiik.

Nu ska jag skynda mig hem...

Kommentarer
Postat av: rainbow

Oohh fick jag vara med i din blogg, så snällt! hehe

2007-01-28 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback