Rosaskimmer



Inför den här helgen tänkte jag: Nu ska jag passa på att skriva musik, spela mycket, gå runt i mysbyxor och kolla på bra filmer. Man ser nåt slags rosaskimmer runt helgen och tänker att det kommer bli så skööönt att vara hemma själv och inte boka upp sig på någonting.
Det är fortfarande skönt att vara hemma själv...
Men rosaskimret försvann rätt så fort.
Jag hade tänkt att jag skulle låna nån slags inspelningsgrej av Carro, men det föll bort eftersom hon åkte hem innan jag hann hämta den. Varför hämtade jag inte den igår, när det faktiskt var tanken...
Så ingen inspelning...
Och att spela själv... det var roligt en stund.
Skriva musik... njae, funkade inte alls idag.

Så... bra plan Caroline.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback