Back then..



Satt och kollade tillbaka i min blogg.
Hjälp vilket stressigt liv jag hade innan jag flyttade.
Det är mycket nu också, men det känns annorlunda. Jag får positiv energi tillbaka från alla håll och kanter.
Jag behöver inte åka 12 timmar för att åka till skolan en gång i månaden.
Allt jag gör är i samma stad.
Här vet människor vad musikterapi är, de frågar inte om man läser till sångpedagog.
Attityden är helt annorlunda, ingen " det gaaaaor intee" attityd.
Eleverna kommer i tid, verkar ha kul på lektionerna osv.

Imorgon ska jag och Kristina åka bil till skåne. Därför ska jag nu packa och sedan sova så jag orkar gå upp halv fem imorgon. uuusch.

Roadtrip, det blir kul. Ska bre mackor och koka kaffe imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback