Bredbandsbedraget



Idag fick jag äntligen mitt efterlängtade bredband. För mig som läser på distans är en dator med internet min bästa kompis.
Nog för att jag inte har speciellt långt till skolan nuförtiden.

Det var väldans omständigt att få bredband, först avbeställde de min beställning, sen kopplade de in det på fel adress, sen fungerade inte användarnamnet . Telegubben som var här och fixade såg mina instrument och undrade om jag lirade. "Hur lär man sig deet??" Man går kurs hos mig såklart, om man är tjej. Vi kom överrens om att tog han på sig klänning och dök upp så skulle han snart bli musiker.
När han pratade in på mitt mobilsvar avslutade han med att säga: GODIS!
Han var ganska rolig.

Usch, det är så kallt ute men jag måste bege mig inåt stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback