en höst som känns



Det känns mycket höst nuförtiden.
Trots att jag tycker den är himlans mysig med tjocka tröjor och te så gör den mig lite segstartad på morgonen och faktiskt överhuvudtaget.
Men jag får en hel del positiv energi från många håll vilket borde väga upp.

Ikväll ska jag åka bil med Kristina igen, ända till Karlstad på pedagogutbildning.
Det är roligt att åka med Kristina, skulle man göra en roadtrip med någon skulle det nog bli med henne.
Man skrattar halvt ihjäl sig! Resan blir det viktiga, inte målet.

I helgen var vi och spelade i Götet med Summersad, trestjärnigt hotell och frukostbuffé är fina saker. Hjälp vad mycket pålägg, ändå gör man sig en rätt så tråkig macka... medans andra beter sig som om det vore julbord och de sparat sig flera dagar! Mårten fick en bebiskompis, jag fick mig en ordentlig promenad i lördagsnatt, jennifer fick glapp i kabeln, evelina har fått en jättefin pojkvän.... Jag köpte en djembe också, djembekursen började igår. Wiiiie, man är igång med rätt så många projekt. Men det är en känsla av att ge och ta. Inte bara ge  Vilket gör att jag kommer orka... och dessutom är det lagom mycket. Kanske många olika saker, men i lagom mängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback