Klappa på djemben

image13

Det här vore en trevlig sysselsättning att ägna sig åt ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg på msn att du har blogg. Va kul! Så du kan spela på en sån där trumma med? Coolt! Fick prova på det på högskolan, men det gick inte bra kan jag ju erkänna, hehe! Kram på dej

Postat av: Anna

Såg på msn att du har blogg. Va kul! Så du kan spela på en sån där trumma med? Coolt! Fick prova på det på högskolan, men det gick inte bra kan jag ju erkänna, hehe! Kram på dej

2008-04-08 @ 21:35:19
URL: http://thesunshineinyourlife.blogg.se
Postat av: elvalina

Hej min vän! Ibland kryper jag in här bland dina inlägg och uppdaterar mig om livet i min gamla hemstad. Prata med Marja om boende, hon kanske har nåt tips? Kanske lättare att ha ett ärende än bara prata med henne för att jag tycker att ni borde träffa varann? Jag sitter fast i ett hål. Jag tror att det snurrar...

2008-04-12 @ 08:30:40
Postat av: per

hmm, undra vem som har upphosrätten till den bilden hrrm... fast iof så blir jag bara glad när man ser att folk använder korten som man tar.. så nu gjorde du mig glad!

2008-04-13 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback