Orientering



Nu har jag äntligen haft min första cajonlektion!
Slagorientering, två popkomp och lite enkla teknikövningar. :)
Fick dessutom spela till en otroligt "slick" bakgrund, hehe. Slick är ingen genre jag placerat cajonen i förut, men varför begränsa sig.

Inatt beställde jag en kamera.

Teatergruppen för nybörjare jag gått med i... hjäääälp, nu börjar det bli läskigt på riktigt.
Vi ska ha en föreställning, teaterledaren gav mig en ganska stor roll. 
Jag hade gärna nöjt mig med att vara en utav koltrastarna, ett träd eller fått spela lite instrument.
En utmaning som heter duga, men tror hon att jag fixar det så måste jag också tro det.

Tänk att lussekatterna smakade lite bra idag också :)
Jag och erika var otroligt seriösa idag, vi gick upp och kikade på julkalendern... trots att vi båda hade sovmorgon.






Kommentarer
Postat av: e

åh kollektiv julkalendertittning! SAKNAR

kul med teatergruppen när är premiären?

2008-12-03 @ 12:13:37
Postat av: Rumah Dijual

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback