Lördag



Lyssnar än en gång på Honey is cool. Fruktansvärt bra!
Jag gick upp halv åtta på en lördag för att städa, jag får nämligen besök.
Vet inte om min Sj otur gäller även för folk som ska resa till mig.
Marcus sitter på ersättningsbuss... han lät väldigt sur. :)
Det är då man får bita sig i tungan för att inte börja älta gamla sj upplevelser.

Han frågade om mackorna ombord var dyra och/eller goda.

" jaaa, bistromackan för 22 kronor är god. dubbelmacka med färskost, kalkon, sallad.  " hör jag hur jag säger.

Jag kan för mycket om sj för att det ska vara coolt. Därför tillade jag ej att det bistromackan finns med klosterost och skinka.... kaffet kostar tio kronor osv.

Den här veckan har jag gått upp ganska tidigt varje dag, försöker skapa mig nya vanor.
Hittade "Den lilla sjöjungfrun" i min skivsamling... ljudsaga är nice när man diskar.

När jag är färdig musikterapeut ska jag nog gå folkhögskola ett år och spela slagverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback