Upp och hoppa



Min dag inleddes av en tutande bil på parkeringen här utanför.
Kollar på klockan.... 8.45
BAJS.
Hade stängt av klockan i sömnen, så nu blev förmiddagen väldigt ledig.
Jag vaknade nämligen kl. 3 inatt av att ha drömt om den där äckliga flickan i The Ring.
Den filmen såg jag för tre år sen.
Ja, jag är känslig.
Fick läsa en bok en stund och somnade väl om sen...  och stängde av klockan i sömnen, har inget minne av att den ringt.

Men 09.37 sitter jag ändå i soffan och äter frukost, nyduschad. Jag gick inte och la mig igen.

Det är väl bra gjort?




Kommentarer
Postat av: chrisse

hej hej! impad jag blir! :D av att du inte gick å la dig. hade säkert jag gjort,...
hur är det med en sådan tösabit som dig?=)
kram!

Postat av: chrisse

hej hej! impad jag blir! :D av att du inte gick å la dig. hade säkert jag gjort,...
hur är det med en sådan tösabit som dig?=)
kram!

2008-02-17 @ 19:40:51
URL: http://lovelystar.blogg.se
Postat av: chrisse

hihi, ja de e väl tur att alla e olika :) hur skulle världen annars vara?!
jag har faktiskt hittat den "nyttiga" person jag alltid velat vara. hälsosam. men ibland går de inte som man vill. å ibland toppenbra! du lirar gitarr än förstår jag? när släpps debutplattan ? :D kram

2008-02-18 @ 21:40:16
URL: http://lovelystar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback