Pizzapartaj



Föll för en mening jag kom över för en stund sen
"Kanske vi gnuggar samma tankar..."

Har en vän som sa: "Det känns nästan som att våra hjärtan slår i takt"

Jag ser fram emot att få min vardag tillbaka, en värmländsk vardag.
Hur skulle jag kunna ta ett sabbatsår från Värmland? Det går ju faktiskt inte.

Jag hoppas det ligger ett brev och väntar på mig bland min post, ett brev som skulle kunna göra mitt år extra trevligt.
Eller hur evil? :) Då kommer vi ses oftare

Mina föräldrar är på husvagnssemester, huset känns så tomt! Jag och lillebror hade ett pizzapartaj innan även han gav sig iväg några dagar, vilka dårar vi är som ställer oss och bakar massa pizza i denna värmen... men vi fick hjälp att äta upp den av ett mycket trevligt sällskap! Vi drack kaffe på altanen efter pizzan, kändes så otroligt sommarlov! Så härmed lovar jag mig själv minst fyra veckors semester nästa sommar.
Ett besök i studion har också hunnits med, tyvärr utan vår vackra bassist. Alltså hon brukar alltid leverera sjukt roliga ordvitsar, vi kan bli ganska flamsiga ihop :) Så nu när hon inte var där märkte jag i efterhand att jag omedvetet tog över den rollen, men gjorde det inte hälften så bra, hon får se till att vara med nästa gång.


Kommentarer
Postat av: elvalina

jorå den snygga basisten kommer åter

levererar ordvitsar så ni gråter

ett år med bus i samma gäng

kanske t.o.m. i samma säng?

2008-08-06 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback