Bara en liten stund...



Tänka sig, Caroline pluggar :)
Och då måste man väl få smita undan en pytteliten stund?
Mina ben smyckas av blåmärken och myggbett... det är sommar hörrni!
Och jag bor i staden som ibland får värmerekord! Så min kropp längtar efter de blekingska friska havsvindarna, jag tror på allvar den befinner sig i chock över denna torra luft. ( Är jag gnällig nu igen Evelina?)
Idag kröp jag in i hörnet av balkongen där det är lite skugga MEN med benen i solen, då kan även jag sola! Yeey!
Och vet ni... jag har gjort mera skivfynd !
Soundtracket till "Oh brother where are thou", jäääättebra! Den har gått om och om igen hela veckan.
Bluegrass/blues/country. Liijde gutt!

Igår var det någon slags högtid som gjorde att det var extra mycket raggarbilar i mitt område.
"put your hands up in the air put your hands up in the air!!"
" Carina Berg, mitt hjärta slår så hårt för dig. Så gör slut med Kristian Luuk - bli ihop med mig!"
Hm, vad hände med allt dansbandsröj man brukar få höra utanför fönstret? :)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin söndag :)

Postat av: elvalina

Det är nåt särskilt med de där raggarbilarna... Jag älskar när du gnäller,Carro! Det vet du! Längtar efter att bo i samma stad som du. Du e så himla go. Kanske kan vi bo i samma hus en dag? Puss

2008-06-02 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback