skrivkramp



Jag försöker blogga, ofta börjar jag på ett inlägg men loggar ut efter några meningar.
Vad vill ni att jag ska skriva egentligen?
Jag får skrivkramp, som att det förväntades massor.
Det närmar sig slutet av terminen och jag borde inom en kort framtid bli väldigt stressad.
Jag har massor kvar av skolarbete ... men föreställningarna med musikteatern går nu i första hand faktiskt.
Jag älskar alla människor jag får träffa varje vecka, alla med sin otroligt utpräglade personlighet och specialintressen.
En grön strömbrytare som satt på ett gammalt hus, saker som glittrar, katter, nysningar, havregryn, paj, tiden... jag känner mig enkelspårig som inte insett hur vacker en grön strömbrytare uppenbarligen kan vara, då dess avguderska återskapar den i akvarell, papiermaché och lera... är det jag eller dom som har saker kvar att förstå sig på, egentligen ?


Snart teater. Hujedamej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback